Társasházkezelés


Társaságunk által vállalt társasházkezelési feladatok:

  • közös költség befizetések nyilvántartása és könyvelése,

  • személyes ügyfélfogadás hetente kétszer a XVIII. kerület Gloriette lakótelepen,

  • naplófőkönyv vezetése mérlegképes könyvelővel (az egyszeres és a kettős könyvvitelt is vállaljuk),

  • pénztár vezetése,

  • társasházra beérkező számláinak nyilvántartása, és fizetési határidőn belül történő utalása,

  • közművekkel való kapcsolattartás,

  • negyedévente fizetési felszólítás küldése (a legalább 3 havi közös költség tartozást felhalmozók részére),

  • közös költség hátralék behajtása (ügyvéd, vagy behajtó cég bevonásával),

  • éves beszámoló elkészítése (minden év május 31-ig, vagy az SZMSZ-ben előírt időpontig),

  • éves költségvetés elkészítése (minden év május 31-ig, vagy az SZMSZ-ben előírt időpontig,

  • szükségszerű munkálatok (javítás) kiviteleztetése,

  • felújítási munkálatok megtervezése, munka kiviteleztetése (amennyiben a társasház igényli műszaki ellenőrt bízunk meg, aki külön díjazásért végzi a nagyobb felújítási munkálatok ellenőrzését, és a műszaki átvételt),

  • pályázati lehetőségek figyelése, pályázatokon való részvétel (sikerdíjas pályázatíró cég bevonásával),

  • munkáltatói jogok gyakorlása, munkabér elszámolása, bérszámfejtés.

  • Igény esetén vállaljuk az ingatlanok stratégiai tervének elkészítését a hosszútávú gazdaságos üzemeltétés és a folyamatos felújítás, fejlesztés érdekében.