Társasházkezelés
Társaságunk által vállalt társasházkezelési feladatok:
közös költség befizetések nyilvántartása és könyvelése,
személyes ügyfélfogadás hetente kétszer a XVIII. kerület Gloriette lakótelepen,
naplófőkönyv vezetése mérlegképes könyvelővel (az egyszeres és a kettős könyvvitelt is vállaljuk),
pénztár vezetése,
társasházra beérkező számláinak nyilvántartása, és fizetési határidőn belül történő utalása,
közművekkel való kapcsolattartás,
negyedévente fizetési felszólítás küldése (a legalább 3 havi közös költség tartozást felhalmozók részére),
közös költség hátralék behajtása (ügyvéd, vagy behajtó cég bevonásával),
éves beszámoló elkészítése (minden év május 31-ig, vagy az SZMSZ-ben előírt időpontig),
éves költségvetés elkészítése (minden év május 31-ig, vagy az SZMSZ-ben előírt időpontig,
szükségszerű munkálatok (javítás) kiviteleztetése,
felújítási munkálatok megtervezése, munka kiviteleztetése (amennyiben a társasház igényli műszaki ellenőrt bízunk meg, aki külön díjazásért végzi a nagyobb felújítási munkálatok ellenőrzését, és a műszaki átvételt),
pályázati lehetőségek figyelése, pályázatokon való részvétel (sikerdíjas pályázatíró cég bevonásával),
munkáltatói jogok gyakorlása, munkabér elszámolása, bérszámfejtés.
Igény esetén vállaljuk az ingatlanok stratégiai tervének elkészítését a hosszútávú gazdaságos üzemeltétés és a folyamatos felújítás, fejlesztés érdekében.